פתרונות פשוטים ואפקטיביים
לאתגרים מורכבים

אנו מתמחים בפרויקטים הנדסיים פורצי דרך, ורב-תחומיים הדורשים שילוב של מתודיקה ודיוק הנדסי עם חדשנות טכנולוגית וחשיבה יצירתית

פתרונות פשוטים ואפקטיביים לאתגרים מורכבים

אנו מתמחים בפרויקטים הנדסיים פורצי דרך, ורב-תחומיים הדורשים שילוב של מתודיקה ודיוק הנדסי עם חדשנות טכנולוגית וחשיבה יצירתית

Item 1
Item 4
Item 5
Item 5
Item 5
Item 5
Item 5
Item 5
Item 5
Item 5
Item 5
Item 5
Item 5
Item 5
Item 5
Item 5
Item 5
Item 5
Item 5

מי אנחנו

מובילים את תחום החדשנות ההנדסית ופיתוח מוצרים פורצי דרך.

אנחנו חלוצים טכנולוגיים שרואים ביצירתיות וחדשנות ערך עליון בשילוב של פרקטיקה ויישום הנדסי מדויק. הגישה שלנו לכל אתגר נבנית על מתודיקה שפיתחנו ושיכללנו לאורך 20 שנות הצלחה ומתמקדת בקפדנות מבוססת נתונים וידע מדעי והנדסי נרחב. ההתמחות שלנו היא בהפיכת רעיונות חדשניים ופורצי דרך לפתרונות מוחשיים ואפקטיביים. מצוינות הנדסית וביצוע ללא פשרות מוטמעים אצלנו עמוק ב – DNA.

הצלחת הלקוח בשילוב ביצוע הנדסי מדויק ועמידה קשיחה בלו"ז הן המשימות העליונות שלנו.

מועסק
0 +
פרוייקטים
0 +
פרויקטים בביצוע
0

המומחיות שלנו

מה אנחנו עושים

עבורנו, פיתוח הנדסי הוא לא רק שירות – זאת התשוקה והאמנות שלנו!

אנחנו מובילים פרויקטים מורכבים שפורצים את גבולות ההנדסה ומצטיינים בפתרון אתגרים משמעותיים הדרושים שילוב מומחיות רב מערכתיות. הצוות המנוסה שלנו מתמחה בשילוב הנדסי של מכניקה רב-תחומית, הנדסת חומרים, אלקטרוניקה, בקרה ותוכנה בשילוב עיצוב תעשייתי יצירתי ופרקטי.
גישת ה-"One-stop-shop" שלנו מציעה פתרונות הוליסטיים מלאים כאשר אנו מרכזים את כל הצרכים ההנדסיים של הלקוח. כל היכולות המגוונות הנדרשות לפיתוח מוצר נמצאות אצלנו בבית, כך שאנחנו מסוגלים להתמודד עם כל אתגר טכנולוגי. איתנו, הדרך מרעיון יצירתי לייצור המוני של מוצר אופטימלי הופכת לתהליך מובנה, מסודר, יעיל ומדיד.
דיוק הנדסי וקפדנות יתרה מוטעמים באופי שלנו כערך עליון, אנחנו לא נעצור ולא נחסוך במשאבים עד שנגיע לתוצאות מעולות לשביעות רצון הלקוח.

1000+

פרוייקטים

רעיונות נועזים וייחודיים הופכים לפתרונות הנדסיים, מוחשיים ופשוטים

500+

לקוחות

הנדסה מדוייקת וממוקדת מחברת מגוון לקוחות
רחב עם חדשנות טכנולוגית

25+

מומחים

צוות עילית, המשלב מצוינות הנדסית עם פתרונות יחודיים ופורצי דרך

פרוייקטים נבחרים

הצצה לפרויקטים החדשניים ביותר שלנו, הממחישים מעט מיכולתינו באתגרים המשלבים מכניקה מורכבת, אלקטרוניקה מתקדמת, תוכנה ובקרה, אוטומציה ומערכות מולטי-דיסציפלינריות אינטליגנטיות.

אנחנו "מחברים את הנקודות" במסע להפיכת רעיונות יצירתיים למציאות הנדסית, והפרויקטים הללו מדגימים את המחויבות שלנו לספק תוצאות יוצאות דופן ללקוחותינו.

Herabeat

פיתוח מערכות מורכבות

™HeraBEAT – מוניטור חכם, אלחוטי (BLE), קל ונייד, מבוסס אולטרסאונד דופלר ייחודי וחיישנים אופטימיים מסוג פלתיסמוגרפיה.מעוצב בקפידה בשילוב ארגונומיה וחומרים מאושרי FDA. מאפשר מדידה מהבית של קצב פעימות הלב והבריאות של העובר בצורה בטוחה ומדוייקת. 

Gene0+

הטכנולוגיה ההיברידית והחדשנית ביותר של חברת פולוג'ן. שילוב של אולטראסאונד, גלי רדיו (RF) וחימצון. המכשיר עוצב בקפידה, זכה בפרסים בינלאומיים ומוביל את תחום טיפולי האסטטיקה הרפואית והאנטי אייג'ינג.

Elli-Q

ELLI•Q היא רובוט חברתי למבוגרים מהגיל השלישי. המכשיר מוגדר כ "מלווה רובוטי אנושי", מבוסס בינה מלאכותית, שתוכנן במיוחד כדי לתמוך וללוות מבוגרים. המכשיר הייחודי מופעל באמצעות פקודות קוליות, מתעורר לחיים, ומציע לבני הגיל השלישי חברה, תמיכה בתחומי הבריאות והרווחה הנפשית, בידור ועוד.

SHIELD+

מערכת חכמה לזיהוי שטחים מתים עבור כלי רכב כבדים (HGV):
מערכת מבוססת חיישנים חכמים רב-ראייה המספקת לנהגים מידע ותמיכה בזמן אמת, ומאפשרת להם להימנע ממצבים מסוכנים. הטכנולוגיה משלבת חיישנים מתקדמים, אלגוריתמים חכמים ומערכת התראות יעילה, ומספקת תמונה מלאה וברורה של סביבת הרכב. הפתרון מיושם בעשרות אלפי מכוניות פרטיות, אוטובוסים, משאיות ורכבות ברחבי העולם והוכיחה שיפור משמעותי בבטיחות.

LUBO

ה-Lubo הינו מכשיר רפואי חד-פעמי למצבי חירום, מאושר FDA. המכשיר מספק ניהול דרכי אוויר ללא מגע יד לחובשים ופרמדיקים לפני אינטובציה. כמו כן, ה- Lubo משמש לקיבוע ראש יחד עם יכולת פתיחת נתיב אוויר על ידי יישום Jaw Thrust וכמכשיר לקיבוע צווארי המאפשר ביצוע הנשמה לא-פולשנית באופן קל ויעיל.

NOVIA WATER BAR

בר המים המינרלים הביתי החדשני של חברת נביעות. מבוסס על טכנולוגיית "שקית בקופסה" (Bag in a Box) פורצת דרך. המכשיר משלב מים מינרלים באיכות הגבוהה ביותר עם עיצוב קומפקטי ונוח לשימוש. מים חמים וקרים, מערכת סטריליזציה וניקוי עצמי, ממשק משתמש מבוסס Touch.

למה אנחנו עושים את זה

יש לנו אמונה יוקדת ביכולת של חידושים טכנולוגיים לשפר את העולם ולשנות חיים של אנשים. 
מיתר מתמחה במתן פתרונות  מקיפים ומפורטים, בדגש על תכן הנדסי רב-תחומי.

המיקוד שלנו הינו בהובלת חזית המחקר והפיתוח בישראל, דרך גישה הנדסית יצירתית, מקצועית וחדשנית. הצוות המקצועי במיתר הנדסה מורכב ממהנדסים ומדענים מוכשרים ומנוסים במגוון רחב של דיספלינות.
יכולות הפיתוח שלנו מתפרסים על כל הספקטרום של תחומי הנדסה והפיתוח תוך כדי מימוש של מתודולוגיה מובנת ומדויקת המייעלת את תהליך פיתוח המוצר, מקצרת זמנים וממקסמת אפקטיביות.

המטרה שלנו ברורה:

לתמוך בחדשנות טכנולוגית ולהוביל את לקוחותינו להצלחה חסרת פשרות.

יושרה ומסירות

מחויבות בלתי מתפשרת לשקיפות, יושרה ומוסר עבודה. הבנה עמוקה של צרכי הלקוח ברמה הההנדסית והאנושית. שירות ממומקד ומקצועי תוך כדי התחייבות כנה לעמידה בלוחות זמנים ומסגרות תקציב.

מקצועיות במנעד רחב

צוות עילית בעל יכולות הנדסיות ומדעיות יוצאות דופן. חדורי מוטיבציה ומונעי תוצאות יש לנו את הידע, הניסיון והיכולת לפתור ביעילות כל אתגר טכנולוגי.

יצירתיות פרקטית

מתודולוגיה ותהליכי פיתוח מובנים ומוכחים המשלבים חדשנות, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה עם גישה הנדסית מדויקת ופרקטית לפיתוח מוצרים אייקונים.

מה הלקוחות שלנו אומרים

Amir Livne - Philips
Reuvan Tokayer - Medtronic
Udi Rousso - Pollgen Headshot
Tomer Hot Mobilicom
vayar small logo

מאמרים אחרונים

צור קשר

אנחנו באמת מבינים איך מערכות עובדות. בואו נדבר על הצרכים שלכם.

כלי נגישות
דילוג לתוכן