כיצד לרשום פטנט על מוצר שאנחנו מפתחים
אתם נמצאים בהליכים של פיתוח מוצר חדשני ומיוחד פרי דמיונכם? בכדי שכל התהליכים של פיתוח המוצר יבוצעו כהלכה, עליכם להבין כיצד כל התהליך הזה פועל בעצם. איך תוכלו לדעת שכאשר אתם מפתחים את המוצר שלכם, אף אחד לא יעתיק אותו? איך תוכלו לרשום את המוצר שלכם כפטנט מוגן? סוגיות רבות עולות בדרך כלל בעבור אלו המעוניינים לפתח מוצר חדש. במאמר הבא נסקור בהרחבה את שתי הסוגיות שהעלנו בפסקה הקודמת, תוך כדי שנסביר לכם כיצד תוכלו להנות מפיתוח טכנולוגי של מוצר באופן החלק והנוח ביותר, וללא מכשולים מיותרים בדרך. כך שתוכלו בסופו של דבר להתרכז אך ורק בפיתוח המוצר שלכם, ולא בדברים מיותרים כמו דאגות מגניבת הרעיון שלכם.

כיצד לוודא שלא יעתיקו את המוצר שלי?

הסוגיה הזו הינה מרכזית בעבור כל אדם שבוחר ללכת לכיוון של פיתוח מוצר, וניתן לומר שיש לה תשובה פשוטה למדי. התשובה היא רישום פטנטים.

בעזרת הרעיון של רישום פטנטים בעצם תוכלו להנות מכך שהמוצר שלכם ישמר במסגרת הסכם סודיות מלא שייחתם וינוהל על ידי חברה שמתמחה ברישום פטנטים.

אם אתם מעוניינים להתחיל ברישום הפטנט שלכם, אתם צריכים לחפש קודם כל חברה שמתמחה בכל התהליך של רישום הפטנטים. אנו בטוחים שאתם רוצים לעבוד אך ורק עם החברה הטובה ביותר בתחומה, כך שעל מנת למצוא אחת כזו, עליכם פשוט לערוך סקר שוק שבוחן את החברות השונות באזורכם שמציעות את השירות המדובר של רישום פטנטים.

פטנט מוגן

החברה שתשתפו עימה פעולה בסופו של דבר תעזור לכם להגן על הפטנט שלכם ולמנוע מצבים לפיהם אתם נאלצים להתמודד עם הפחד שמא יגנבו לכם את הרעיון. בעזרת רישום של הרעיון שלכם תוכלו להיות בטוחים ורגועים, מתוך ידיעה שיש מישהו שדואג לכם בכל התהליך המורכב של רישום הפטנט שלכם.

ֿכדי שהפטנט שלכם יהיה מוגן באופן מוחלט מפני העתקות, עליו לעבור תהליך של מספר שנים, בהם נבחנת על ידי הרשויות השונות העמידה בסטנדרטים של הפטנט. אם הפטנט שלכם עומד בכל הסטנדרטים השונים לאורך כל הבדיקות שנארכות מספר שנים, אז תוכלו להנות מהגנה מלאה על רעיון המוצר שלכם.

תהליך מורכב

כפי שאתם מסוגלים לתאר לעצמכם, תהליך של רישום פטנט בישראל הינו תהליך ארוך ומורכב אשר מצריך ידע מקצועי רב מצד החברה איתה אתם פועלים. לצד זאת, חשובה מאוד האמינות של החברה שתעבדו איתה. אנו בטוחים שאתם לא רוצים לקום בוקר אחד ולגלות שלפתע החברה שאיתה עבדתם גנבה לכם את הרעיון. אמנם המקרים הללו חריגים למדי, אך תמיד כדאי להיזהר ולאסוף מידע רב ככל שניתן אודות החברה שאתם עובדים איתה.

למידע נוסף על הגנה על פטנטים בקרו ב http://www.patent2u.co.il/

כלי נגישות
דילוג לתוכן