חברות פיתוח פטנטים

בעולם הטכנולוגי של היום אשר לא חדל מלהתפתח לכיוונים חדשים ומסעירים, חברות פיתוח פטנטים מסייעות תדיר לחברות הזנק וסטרטאפים מעניינים בעלי פוטנציאל רווח גדול ויכולת השפעה אמיתית על חייהם של מילוני אנשים.

ומי לא היה רוצה לרשום פטנט על שמו, לעלות על רעיון או להמציא מוצר מהפכני שישה את העולם ויביא פתרונות אמיתיים לבעיות איתם מתמודדים אנשים בכל רחבי הגלובוס.

דרוש רק רעיון אחד גדול כדי להפוך חברה להצלחה, אך מלבד הבאת הרעיון, שהיא משימה לא פשוטה בפני עצמה, הדרך לפיתוחו, רישומו והפיכתו לנכס רשום של החברה לפני שהמתחרים בתחום ישיגו את פריצת הדרך לפניכם – היא משימה לא פחות פשוטה.

מיתר הנדסה – טכנולוגיה ופיתוח מוצר בשירות המדע והחברה

כולם מכירים בכוחה של הטכנולוגיה ומבינים כיצד היא חודרת לכל תחום בחיינו, כאשר הבסיס להמצאות ולחידושים, לרעיונות וליישומים החדשים, נשען כמעט תמיד על מתמטיקה, הנדסה ומדעי המחשב, המשלבים כוחות ומצליחים להנפיק רעיונות, פטנטים והמצאות שהיו בגדר דמיון ופנטזיה בלבד רק לפני כשלושה עשורים, טרם המהפכה הטכנולוגית.

שוק מרכזי בו מתרכזים מרבית המאמצים הטכנולוגיים בעולם כיום הוא תחום הרפואה והמכשור הרפואי. חברת מיתר הנדסה היא בין החברות המובילות בתחום, בעלת ידע מקיף, ניסיון רב ושיטות עבודה מגובשות בתחום של פיתוח מכשור רפואי, תוך שמירה ללא פשרות על עמידה בתקני הרפואה הבינלאומיים המחמירים ביותר.

יש לכם רעיון בתחום המכשור הרפואי? חושבים כבר על הצעד הבא, איך לפתח את הרעיון שלכם ולהביא אותו לשוק? חברת מיתר הנדסה תכננה ופיתחה מוצרים לרבים למגוון אפליקציות רפואיות וכדומה, ביניהם: שתלים רפואיים, מכשור רפואי פולשני, מגוון מנגנונים לפרוסקופיה ואנדוסקופיה, טכנולוגיות ודיסציפלינות בעולמות האסתטיקה והקוסמטיקה הרפואית ועוד.

נשמח להעניק גם לכם ייעוץ ראשוני ולרתום את כל הידע והניסון שצברנו לטובת פיתוח הרעיון שלך בתחום. השאירו פרטים או צרו קשר ונשמח לחזור אליכם >>